De 1-pagina-strategie

Nieuwsbrief  Nr 33

  • Wat hebben 'bier brouwen' en 'een strategieplan ontwikkelen' gemeen? 
    Ze vereisen beide een rijpingsproces.
    Evident voor een brouwer. Minder evident voor een ondernemer. Elke stap van het brouwproces is belangrijk, want hij creëert de opstap en kwaliteitsgarantie voor de volgende stap. Een stap overslaan of halfslachtig aanpakken is uit den boze. Dat geldt ook voor het ontwikkelen van een strategieplan.
    Lees meer...
  • Het 1-pagina-strategieboek als inspiratiebron voor strategische marketing opleiding.
    Tony Bastijns, directeur CVO HIK (Thomas More Hogeschool Geel) heeft voor het nieuwe academiejaar Anne-Marie Antonis aangezocht als docente strategische marketing opleiding voor de HBO5 studenten. Zij zal hierbij ons 1-pagina-strategieboek als handleiding gebruiken, en kan op onze steun rekenen. Interessant detail: Anne-Marie heeft destijds, als Plato-begeleidster (samen met Vic Wouters en Geert Buyens), het 1-pagina-strategieproject mee op de rails helpen zetten.
  • Wat goed is moet blijven!
    Daarom brengen we af en toe een artikel uit eerdere nieuwsbrieven, dat goede reacties kreeg van onze lezers, nog even in herinnering.
    We starten met het artikel “Handig om weten: enkele ‘no-nonsense’ management adviezen voor dagelijks gebruik van Richard Sloma”. (1-pagina-strategie Nieuwsbrief Nr 2, 4 september 2013). 
    Waardevolle praktische tips voor bedrijfsleiders.
    Lees meer...

                                            "Het gaat sneller als je de tijd neemt!"
                                                     

             

                                  Vic Wouters  -  Guy Vercauteren  -  Erik De Schutter

 

                                                  Vorige Nieuwsbrieven kunt u hier naslaan.