De 1-pagina-strategie

Nieuwsbrief  Nr 68

  • Enkele gerichte vragen om je op gang te helpen met het positioneren van je product of bedrijf in de markt.
    Klantenloyaliteit creëren via product/bedrijfspositionering lukt enkel met een goed doordachte, consistente boodschap doorheen de jaren. Als opstart voor je positioneringsproces reiken we enkele vragen aan die leiden tot beter inzicht en bouwstenen voor een doordachte lange termijn positionering.   Lees meer...
     
  • Oorzaken waarom veel innovaties mislukken en enkele tips om ze te vermijden.
    Een selectie tips en adviezen uit het boek ‘Innovatieblunders’ van Sjors Van Leeuwen, dat we voor jou hebben gelezen en samengevat. Zinvol innoveren vertrekt vanuit een duidelijke toekomststrategie. Het 1-pagina-strategie 10-stappentraject is een prima voorbereiding op je innovatieproces.   Lees meer…
     
  • De overgang van strategieplanning naar strategieuitvoering: een positieve ervaring.
    Aanvullende praktijkgetuigenis van Tom Bax (BATO bouwmaterialen) één jaar na opstart van de uitvoeringsfase van zijn nieuwe bedrijfsstrategie. Tom nam deel aan het Voka Kempen 1-pagina-strategietraject 2018.   Lees meer…


        “Een valse noot spelen is onbelangrijk, maar spelen zonder passie is onvergeeflijk." 
                                              
    (Ludwig van Beethoven)
           

  
                                  Vic Wouters  -  Guy Vercauteren  -  Erik De Schutter

 

                                                  Vorige Nieuwsbrieven kunt u hier naslaan.