Wat is de unieke toegevoegde waarde van dit strategieconcept?

Het 1-pagina-strategieconcept is in twee opzichten uniek:

1. Het richt zich op de behoeftes en mogelijkheden van kmo-ondernemers.

We geven goede argumenten waarom elke ondernemer met groeiambitie ernstig moet overwegen om een strategieplan te ontwikkelen, ook in kleine en middelgrote bedrijven.
De strategieoefening beperkt zich tot wat nodig en voldoende is. Een eenvoudige, praktijkgerichte en resultaatgerichte aanpak.
Kmo-ondernemers hebben intensief meegewerkt aan het uittesten en op punt stellen van de strategieoefening. De aanpak werkt en is haalbaar in de kmo-omgeving.

2. Het 1-pagina-concept garandeert focus en overzicht.

Alle werkdocumenten van de 10-stappen-strategieoefening en het uiteindelijk strategieplan beperken zich tot één enkele pagina.
Deze aanpak dwingt je om je tot de essentie te beperken, om duidelijke strategiekeuzes te maken en te focussen op wat echt noodzakelijk is om een significante doorgroei van het bedrijf te kunnen realiseren.
Een 1-pagina-strategieplan is bovendien handig in het gebruik. Overzichtelijk. Gemakkelijk te communiceren. Snel aan te passen wanneer nodig.